Bandgrisen

Här kommer det att skrivas om musiken, maten, människorna och allt annat som gör livet värt att leva! Välkommen!

Ny stad, Ny tid, Nya blogg, Nya äventyr.

Kategori: Allmänt

Då var tiden i Stockholm förbi och tiden i Umeå har tagit sin början. Vi har köpt ett stort jävla hus, som kommer att bli så fint, så fint. Sitter just nu i vårt jättestora vardagsrum , med datorn i knät och en nyköpt TV på sin hylla och trivs i den norrländska värmen. NI borde alla komma och hälsa på...
Jag har ett helt sommarlov på mig att lära känna stan och dess utbud. Jag vill hitta mitt favoritfik, den bästa baren, den skönaste parken etc. Jag vill bli en del av den här stan och känna att jag verkligen har fattat rätt beslut att flytta hit. Nu har vi bara varit här i en vecka, så man känner sig fortfarande som en turist. Speciellt som vi var nere i city idag och strosade runt lite. Det kändes lite wierd att säga till sig själv att. Jag skall ju inte åka härifrån...
Jag börjar få ordning i musikrummet. Ny dator och möjlighet att ha allting framme. Dunderskönt!!! Nu skall det bara dämpas av och se till att det inte finns kvar någon stående våg. Sedan skall det fan komponeras...
Hörs en annan dag.
Tjong!
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: