Bandgrisen

Här kommer det att skrivas om musiken, maten, människorna och allt annat som gör livet värt att leva! Välkommen!

Vinter

Kategori: Allmänt

Vintern har kommit till Ersmark ordentligt. Idag är det verkligen sådär vackert ute. Stora snöflingor singlar glest ner mot en snötäckt gräsmatta och det gnistrar sådär härligt. So... What to do?? Pulkaåkning? Skidor? Skotta?? Dricka kaffe under en filt? Sitta i studion? Lyssna på fin musik? Kolla när ungarna ritar eller bygger tågbana??
När man spaltar upp det såhär så märker man hur lyckligt lottad man är. Bara det faktum att man faktiskt har allt detta att välja mellan!! Jag känner ,mig väldigt priviligierad i att ha allt detta inom räckhåll och att ha mitt eget val att ta tag i det jag behöver och måste, men jag kan faktiskt också bara sitta å glo... å det gör ingenting...
Basånivet!!!

See ya!
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: