Bandgrisen

Här kommer det att skrivas om musiken, maten, människorna och allt annat som gör livet värt att leva! Välkommen!

Ooops.... Nu har tiden sprungit iväg igen

Kategori: Allmänt

Jaha... Det här med bloggande är tydligen svårare att hålla igång än vad jag trodde...
Snabb sammanfattning av hösten:
Sjukstuga! 
Jag har haft förkylning, Twar, bältros, magsjuka och influensa. Ungarna har varit magsjuka och förkylda och H likaså. Jag är otroligt trött på att inte vara helt frisk. At varje morgon vakna och känna att man inte riktigt orkar... Sömnen blir junockså lidande när man inte är hundra. Dessutom har jag inte fått träna och motionera som jag velat. Det är ju folk som dött när de har tränat samtidigt som de har haft Twar tex. 

Det har spelats en hel del. Framför allt som trubadur men också lite bandgig. Jag har blivit nån form av hustrubadur för Scandic hotellen här i stan. Skitbra gig och ha. En fast extrainkomst i månaden. Dessutom är det rätt softa tider. 17-22 fredag kväll.
Sedan har det varit quizgig och diverse festligheter.

Jag har numera tre nya arbetsplatser.
Primaskolan, Midgårdsskolan och NTI-gymnasiet. Primaskolan är ju helt nystartad medan framför allt Midgård är etablerad som estetgymnasiet nummer ett här i stan. NTI är ett teknik och data gymnasium där alla elever är mer eller mindre datanördar. En utmaning så god som någon....

Nu ska jag försöka hålla bloggen vid liv lite mer frekvent. See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: