Bandgrisen

Här kommer det att skrivas om musiken, maten, människorna och allt annat som gör livet värt att leva! Välkommen!

Synd om mig...

Kategori: Allmänt

Jag sitter och tycker synd om mig själv i soffan till "Full Frys". Fan vad dåligt det är,m en det tragiska i storyn är att jag faktiskt fnissar till ibland...
Jag var så jävla taggad på att börja träna ordentligt igen. Nya IKSU-kortet draget och Punch-out-pass bokat. tre minuter in på uppvärmningen krockade jag med min sparringkompis och oang... Brutet ben i foten. Detta konstaterades dock först kl ett på natten. Sedan astt jag till kvart över sex på akuten. Vad fan e det??!! Nu ska jag o alla fall ha gips i SEX VECKOR! På fredag skall byta ut akutgipset mot en gipsstövel (jo det heter tydligen så...) som det går att stödja lite på. Jag kommer ju fortfarande vara jävligt orörlig, men jag behöver inte hoppa på ett ben för att ta mig nånstans.

Idag när jag nu har brutit foten tyckte jag att det var dags att ta tag i min gamla cykelstöld... så nu har jag fixat så att det kommer en ny på posten... Perfekt när man inte kan cykla på sex veckor.

Jag är otroligt lyckligt lottad att jag har Hanna i första hand och hennes föräldrar i närheten. Hannas pappa körde mig runt bland akutmottagningar och röntgenavdelningar i tisdagsnatt och hennes mamma är här just nu och tar hand om läggningar av barnen nu när jag inte kan röra mig.... TACK!

Idag har vi grillat igen. Det är en tidlös slogan det där: "Grillat e godast".

C U an da flipside!!
/A

Kommentarer

  • Annelie Maddock säger:

    Sketatrist. :( Du far val borja testa olika spritsorter och resencera under tiden. Eller na't.



    KRAMIS

    2011-08-18 | 05:34:39
    Bloggadress: http://swewi.wordpress.com
  • Anders säger:

    Bra idé där!!

    2011-08-19 | 18:44:16
    Bloggadress: http://www.browneye.se

Kommentera inlägget här: