Bandgrisen

Här kommer det att skrivas om musiken, maten, människorna och allt annat som gör livet värt att leva! Välkommen!

Sugen

Kategori: Allmänt

Jag har varit och kollat beachvolleyboll på Rådhusplatsen idag. Satan vad jag vill börja spela igen! Jag är ju alldeles för tung och tjock nu, men jag hoppas att jag kan komma i lite bättre form när det börjar närma sig höst. Kul att idag se två helt olika matcher. Först var det två fysiska lag som hoppade högt slog och blockade stenhårt. Sedan var det Björn Bergs tur och då blir det lite mer rävspel och finess. Sjukt kul att se. Det var längesen jag såg beach live.

IKSU-kortet är idag inhandlat, så nu finns det inte genvägar. "Hä ä bar' å åk!"

Imorrn blir det Järnäs med kräftskiva, fiske och övernattning. En och annan nubbe och god kvalitetspilsner skall inmundigas.Om jag orkar och hinner ska jag försöka komma in till Rådhusplatsen för att se finalspelet på beachtouren.

Vi fick två as-schyssta fåtöljer från slutet av 60-talet att sätta i vår lounge. De är i brun manchester på stålbalk. Tydligen är det nån känd designer som har ritat dom så 500 för båda var tydligen ett sjukt fynd. Nu ska jag gå ner till loungen och öppna ölkylen och botanisera blad sorterna och avnjuta den till någon skön film...
Tjongpang!
/A

Kommentarer

  • Annelie Maddock säger:

    Klart Du ska spela volleyboll! Du e ju KUNG lixom!!!

    2011-08-05 | 04:13:21
    Bloggadress: http://swewi365.wordpress.com
  • Anders säger:

    Äsch.... fast det skulle va kul å lira lite igen. Hur är det med er ?? Hälsa familjen!

    2011-08-05 | 07:30:28
    Bloggadress: http://www.browneye.se

Kommentera inlägget här: